HP laserjet 6MP blanco paginas Debian 7.0 (64)

On Sun, 2014-01-19 at 00:03 +0100, Paul van der Vlis wrote:

> Inderdaad heel vervelend.
>
> Ik kwam laatst ook tegen dat ik via Iceweasel localhost:631 de default
> options van een printer niet kon instellen. Het bleek te maken te hebben
> met de NoScript plugin. Gebruik je die wellicht?
>
> Met in NoScript de optie "Javascript algemeen toestaan (riskant)" aan,
> gaat het wel goed. NoScript gaf geen melding dat het javascript
> blokkeerde, dit lijkt dus een bug in NoScript.
>
> Ook met een andere browser (Chromium) ging het goed.

Bedankt voor de adviezen.

Ik heb er uiteraard nog wat  verder aan gewerkt. "NoScript" was, dacht
ik, niet aan de orde (ik neem aan dat de browser-preferences bedoeld
zijn).

Helaas de door System Settings zelf gegenereerde ppd-file voor deze
printer, blijft blanco pagina's afleveren. Er is in de ppd-file geen
mogelijkheid om de item black/white False of True te maken.

Ook de mogelijkheid via Chromium-browser gaf mij geen mogelijkheid tot
configuratie op dit punt.

Ik blijf dus nog maar even werken met een alien(fedora)driver. Die werkt
weliswaar, maar beperkt.

Dick Kampman