Re: HP laserjet 6MP blanco paginas Debian 7.0 (64)

On Fri, 2014-01-17 at 15:14 +0100, Geert Stappers wrote:
> [...]

Bedankt voor alle adviezen. Helaas ze werkten niet.

Heel veel ben ik niet opgeschoten. De vervanging in een .ppd-file (uit
Fedora19, of uit Ubuntu 13-10) van de default PaperSize van Letter naar
A4 leverde geen resultaat op.

Het is gewoon  lastig ge-etter, waar ik uren tijd in moet steken.
Terwijl ik gewoon aan het werk wil zijn.

Ik constateerde dat in gedit de keus voor uiteenlopende formaten (ook A4
dus) wel gemaakt kan worden, maar in Evolution-mail, en in LibreOffice
niet. Het is mogelijk dat als ik die progs opnieuw zou installeren ik
die mogelijkheid misschien wel zou kunnen krijgen, maar dat is me te
veel werk.

Onder Ubuntu werkt eea wel goed. Misschien moet ik maar gaan uitwijken
naar die distro, hoewel ik daar eigenlijk niet zoveel zin in heb.

Dick Kampman.