Re: HP laserjet 6MP blanco paginas Debian 7.0 (64)

Op 2014-01-17 om 12:36 schreef Arjen Bax:
> [...]

Voor wat het waard is, ik zou in de hoek van "ghostscript" zoeken.

De HP laserjet 6MP is een PostScript printer. CUPS gebruikt ghostscript
of mischien wel gebruikte ghostscript om PostScript te generen.

> Zijn er ook relevante foutmeldingen te vinden in /var/log/cups/error_log?

Dat antwoord kan vertellen of "ghostscript" gemist wordt.

Daar gaat mijn theorie over ghostscript onderuit.  Tenzij in PPD iets
staat dat doet uitwijken naar PCL (PCL kan de printer in kwestie ook)

Vandaar het advies om de PPDs met elkaar te vergelijken.

Leven en laten leven