Re: Boekhoudpakket

Op 16-01-14 10:45, Gijs Hillenius schreef:

> 's lands beste open source boekhoudpakket is natuurlijk Eekboek. Met
> meer dan uitstekende ondersteuning door Johan Vromans en anderen.

Het invoeren van de boekingen in Eekboek is voor veel mensen te lastig,
en voor mij te lastig te verkopen.

Niet voor techneuten en hardcore boekhouders, maar wel voor de
secretaresse-achtige types.

Misschien komt Johan ooit nog met een GUI voor het invoeren van
boekingen. Ik weet dat hij er al jaren af en toe aan werkt, ik heb het
ook al eens gezien. Maar hij is nog niet tevreden.
Hoe heette dat ook alweer?  "Release When Ready" of zoiets ;-)