Re: CRM oplossing

Op 13-01-14 22:59, VinceW schreef:
> Hallo Paul,
>
> is het echt Open Source
>
> volgens mij niet geheel,

Er worden inderdaad ook modules aangeboden die niet open source zijn,
maar dat is maar weinig. Bijvoorbeeld PDF-maker lijkt commercieel.

https://www.vtiger.com/integrations-extensions/
https://www.vtiger.com/open-source/
http://sourceforge.net/projects/vtigercrm/

Wel bijzonder, open source uit India.

> testing is in ieder geval in de cloud

Klopt, ze proberen het vooral als cloudproduct te verkopen. Maar ook
Vicus biedt aan om het lokaal te installeren:
http://winkel.vtiger-experts.nl/vtiger-online/vtiger-op-maat-lokaal.html