Re: CRM oplossing

Op 13-01-14 18:52, Frans van Berckel schreef:

> Kijk ook even naar Open Object, nieuwe naam ...
>
> https://launchpad.net/openobject

Dat is geen nieuwe naam, blijkbaar heeft het deze URL in Ubuntu.

> En het alternatief, SugarCRM ...
>
> http://www.sugarcrm.com/nl‎/

Dat is wel iets heel anders. Ik heb in eerste instantie gekeken naar
programma's in Debian.

Er zijn vele open source CRM's, maar vele zijn ook een bijeen geraapt
zootje volgens mij. Of dat ook geldt voor SugarCRM weet ik niet.

SugarCRM is vooral een commerciele applicatie alhoewel er een open
source versie is. Er is ook een meer opensource fork van SugarCRM
genaamd vTiger heb ik begrepen. http://en.wikipedia.org/wiki/Vtiger_CRM