Re: Python dependency vraagje

Op 28-12-13 07:49, Geert Stappers schreef:

> Mijn inschatting is ook dat het wel losloopt.
> En dat het maken van een "backport" van python-ecdsa niet veel meer
> moeite is dan recente source op een stable machine zetten
> en daar dan het package "bouwen".

Dat wil nog niet erg lukken, tijdens het bouwen krijg ik onderstaande
foutmelding, terwijl ik python3-six uit testing geinstalleerd heb.

------
dpkg-buildpackage: host architecture amd64
 dpkg-source --before-build python-ecdsa-0.10
 fakeroot debian/rules clean
dh clean --with python2 --buildsystem=pybuild
   dh_testdir -O--buildsystem=pybuild
   dh_auto_clean -O--buildsystem=pybuild
Traceback (most recent call last):
  File "setup.py", line 5, in <module>
    from six import print_
ImportError: No module named six
E: pybuild pybuild:256: clean: plugin distutils failed with: exit
code=1: python2.6 setup.py clean
dh_auto_clean: pybuild --clean -i python{version} -p 2.6 2.7 --dir .
returned exit code 13
make: *** [clean] Fout 13
dpkg-buildpackage: error: fakeroot debian/rules clean gave error exit
status 2
--------

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.