rare lijst van apt-get update, of toch niet?

Beste Debian-liefhebbers,

Ik wil graag jullie mijn lijst zien die apt-get update genereert. Eerst mijn sources.list:

# deb cdrom:[Debian GNU/Linux wheezy-DI-a1 _Wheezy_ - Official Snapshot amd64 N$
#deb cdrom:[Debian GNU/Linux wheezy-DI-a1 _Wheezy_ - Official Snapshot amd64 NE$

deb http://ftp.nl.debian.org/debian/ wheezy main contrib non-free
deb-src http://ftp.nl.debian.org/debian/ wheezy main contrib non-free

deb http://security.debian.org/ wheezy/updates main contrib non-free
deb-src http://security.debian.org/ wheezy/updates main contrib non-free

deb http://ftp.nl.debian.org/debian/ wheezy-updates main contrib non-free

#deb http://mozilla.debian.net/ wheezy-backports iceweasel-release

deb http://ftp.nl.debian.org/debian/ wheezy-backports main contrib non-free

Daarna apt-get update en apt-get upgrade uitgevoerd, zie bijlage. Het mogelijk rare  is het vele i386 pakketten in de lijst terwijl ik 64bits laptop heb. Waarschijnlijk is dat een overblijfsel van het icaclient pakket dat daarvan afhankelijk was. Ik heb icaclient al verwijderd.

Is die lijst van apt-get update normaal? En ook die vele taalpakketten? Niet dat ik daar problemen mee heb, maar ik hou Debian graag een beetje opgeruimd.

Groeten,
Frank