Re: Apt vraagje

Op 20-12-13 13:46, Arjen Bax schreef:

> Wat ik mij hier steeds afvraag: hoe kies ik redelijke/rationele
> waarden voor die Pin-Priority? Waar komen die waarden 700 en 10
> vandaan?

Toen ik erop zocht in Google zag ik wat andere mensen deden. Daar heb ik
het vanaf geleid.

> Wat voor invloed heeft het kiezen van andere waarden? Het
> lijkt wel een soort magie, omdat niet beschreven is welk algoritme je
> hiermee parametriseert.

Wat ik miste is wat de default priority waarde is.
Voor mij werkte bovenstaande uitstekend.

Het installeren van Horde kostte verder nog best wat moeite, maar het
was de moeite wel waard. Het ziet er fraai uit. Het packagen moet een
flinke klus zijn geweest denk ik. De documentatie is echter maar matig.