Cups vraag

Hallo,

Als er een print-probleem is dan krijg ik meldingen via cups en de
printer is geblokkeerd.

Nu kan ik dat wel oplossen door /etc/cups/printers.conf te gaan
wijzigen. Daar vind ik de foutmelding ook namelijk, op dit moment
bijvoorbeeld:
----
State Stopped
StateMessage Print file was not accepted.
StateTime 1385934430
Reason paused
Reason media-low-report
----

Cups stoppen, deze regels weghalen, en cups starten helpt, maar vind ik
geen nette oplossing. Wie weet een goede oplossing?
In het webinterface op http://localhost:631 vind ik geen oplossing.

Overigens vind ik het nogal raar dat de printer via cups blijkbaar kan
schrijven in het configfile.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

p.s. dit gaat over Debian stable.