Re: OT: Alternatieve android firmware

Op 29-11-13 19:06, Frans van Berckel schreef:
> Hi Paul,

> Ik heb vorige week een Android tab gekocht, voor weinig. Daar zit
> gelukkig wel een losse SD card houder in. Dus ik lees even mee.

> Wil je dat echt? Wat is de rede?

Het leek me het dichtst bij een open source oplossing komen.

> Wat kan je der niet mee?

Geen idee wat je er niet mee kunt. Koffie zetten?  ;-)

Hier is een overzicht van 'free apps':
https://f-droid.org/repository/browse/

> Bij andersom kan ik me meer voorstellen. Een Android chroot in Debian.
> En vervolgens met een Android kernel, Debian en Android starten.

Dat was niet echt mijn bedoeling, alhoewel ik me wel een dual boot of
zoiets zou kunnen voorstellen.

Bedankt voor de links!

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.