Re: ipv6 vs ipv4

On 06-11-13 11:45, mourik jan heupink wrote:

Hoi,

> Nou, wat meer duidelijkheid, nu alleen nog een oplossing. Ik zie dit:
> Er zijn dus twee queries direct achter elkaar, en slechts één ervan
> wordt beantwoord.
>
> Ik neem aan dat dit bij jullie allemaal wèl goed werkt, want anders zou
> dit toch allang opgemerkt zijn?
>
> Heeft er iemand van jullie suggesties wat nu te doen? Ik heb geen enkel
> idee waar nu te kijken...

Ik zie dat als er twee DNS query's parallel gedaan worden, er maar een
beantwoord wordt. Als de query's na elkaar gedaan worden, gaat het wel
goed. Dat lijkt erg op het probleem dat ik hier beschreven zie staan
(gevonden met een snelle google opdracht):

https://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=75770

Misschien werkt de suggestie die daar gedaan wordt?

groet,

Winfried