Re: vreemde bug met online account gnome 3.4

Heb je ntp geinstalleerd?  Dat lost meestal alle tijd-problemen op.

Ntp was niet geïnstalleerd. Ik heb het alsnog gedaan. Hoe kan ik nu controleren of de systeemtijd nu goed ingesteld is? Bij de instellingen voor datum en tijd staat "netwerktijd" als "aan" aangemerkt. Zal wel goed zijn. Nu wachten op de zomertijd, kan ik zien of de systeemtijd meteen meegaat met de zomertijd :-)

Helaas blijft de vraag hoe het komt dat online account van Gnome zo afhankelijk van systeemtijd is, nog onbeantwoord. Maar goed, het is hier geen probleemstelling maar het mededelen van mijn ervaring inclusief een oplossing zodat anderen er misschien wat aan hebben.

Groet,
Frank