Re: Meldingen over externe harddisk

Op 23-10-13 14:47, Dennis van Dok schreef:

> Als ik de filosofie van Gnome3 goed begrijp, zouden deze meldingen niet
> storend mogen zijn. Ze verschijnen eventjes onderaan in het scherm, om
> na een tijdje weer te verdwijnen.

De meldingen worden wel als storend ervaren. Er wordt ook een vraag
gesteld, namelijk wat ermee te doen. Verder gebeurd het twee keer, omdat
er twee partities op de disk staan.

> Vanaf Gnome 3.8 is er in ieder geval weer het nodige in te stellen aan
> de notifications... Dat geeft wel aan dat er behoefte aan was/is.

Goed te weten.

> Als de USB disk *altijd* aan de PC hangt, kun je deze ook in /etc/fstab
> opnemen; misschien blijft de Gnome volume manager er dan van af.

Is misschien iets om eens te proberen. Bedankt voor het idee.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

http://www.vandervlis.nl