Re: geheugengebruik loggen

Op 2013-09-27 om 11:45 schreef Sander Devrieze:

> Hoe kan ik dat best loggen?

Dat zou ik ook wel willen weten.
En vooral wat dan de prijs is voor de beste manier van geheugengebruik loggen.

Andere manieren, die dan ook een andere "prijs" zullen hebben,
zou ik ook wel willen weten.

Een manier om geheugengebruik te loggen staat
op http://lists.debian.org/debian-user-dutch/2013/09/msg00075.html

Daar wordt met behulp van `vmstat` om de twee seconden wat geheugen statestieken
opgehaald en in een bestand gezet. De ampesand, '&', zorgt er voor dat het op
de achtergrond gebeurd. Het loggen wordt gestop door het eerste achtergrondproces
af te schieten ( `kill %1` ).

Leven en laten leven