Re: Wordpress probleem na update

On 03-10-13 21:39, Paul van der Vlis wrote:

Hoi,

> Ik ben er een discussie over begonnen in debian-security:
> http://news.gmane.org/gmane.linux.debian.devel.security
>
> Niet helemaal zeker of dat de juiste plek is...

Volgens mij zijn er twee paradigma's die elkaar bijten hier:
- werken met stable releases en dan een security fix al een ernstig
compromis met 'stable'
- werken met een 'lopende' release (als testing), dan is een security
fix door middel van een nieuwe versie volstrekt acceptabel.
Op dit moment lijkt het er op dat er een mix van die twee manieren
gemaakt wordt. En helemaal lekker zit dat nooit.

groet,

Winfried