Re: dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -b werkt niet voor cups:squeeze

Op 2013-09-27 om 09:17 schreef Sander Devrieze:
> Beste Geert,

Hallo Mailinglist,

> Heb je ondertussen misschien al de oorzaak gevonden?

Nope.
Het probleem was door mij niet te reproduceren
en dat is toch wel belangrijk voor verder onderzoek door mij.

> Alvast bedankt!

Ook bedankt voor het interresante probleem.
Een FTBFS zou niet mogen gebeuren.

De situatie voordat aan de Build From Source werd begonnen,
het niet kunnen printen via de NAS, is eigenlijk het echte probleem.

Ik hoop dat daar wel voortgang geboekt is.

> Mvg, Sander Devrieze.

Leven en laten leven