Re: Wordpress probleem na update

Op 26-09-13 21:18, Paul Gevers schreef:

> Hoi Paul
>
> Heb je bug 713947 gezien en README.Debian gelezen (laatste paragraaf)?

Nee, maar bedankt voor de link.

NEWS.Debian.gz is overigens ook interessant.

De maintainer meldt daar welliswaar niet dat het theme twentyeleven
verwijderd wordt, maar wel dat blijkbaar al eerder het theme twentyten
verwijderd is. Met instructies over hoe dit te verhelpen als je nog niet
geupgraded hebt.