Wordpress probleem na update

Hallo,

Vanmorgen heb ik updates gedraaid en hierbij zat een nieuwe versie van
Wordpress (dus geen gepatchte versie, maar een hoger versienummer).

Ik gebruik Wordpress in een multi-site-installatie zonder plugins.

Na de upgrade doen meerdere sites het gewoon, maar in elk geval 1 site
doet het niet en ik begrijp niet waarom. De site geeft alleen een blanko
scherm (ook de source is alleen blanko). Voor de upgrade deed hij het
wel (getest).

Ik zie ook helemaal niets in de error.log of de access.log en dat
begrijp ik niet. De opvraging van voor de update zie ik wel in de
access.log. Andere sites zie ik ook na de upgrade in de access.log.

Heeft hier iemand nog een idee?

Ik heb Apache nog gestopt, gecheckt of er nog Apache processen liepen
(nee), en weer gestart.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.