Re: .ica website via vpn-verbinding met UvT

Paul Gevers schreef op di 03-09-2013 om 21:13 [+0200]:

> Gtk-Message: Failed to load module "canberra-gtk-module"

Dit zit in in libcanberra-gtk-module, dat dus installeren?

Het was al geïnstalleerd.

> Wat betreft de alternatieve methode, welke "andere gebruiken" zou ik
> moeten kiezen, en waar? Als het een domme vraag is, vergeef me...

/opt/Citrix/ICAClient/wfica.sh

Paul

Daar ben ik dus zelf al achter gekomen (met schaamrood op mijn kaken). Maar nogmaals, ik ben blij dat de "Firefox/Iceweasel-methode" nu wel goed gaat. Wel kreeg ik een foutmelding, iets met het afspelen van een video voor introductielessen. Niet belangrijk.

Nogmaals bedankt!

Groeten,
Frank