dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -b werkt niet

Hallo,

Kan iemand mij hiermee helpen? Door de hardware (architectuur: armel) in kwestie zit ik vast aan Debian Squeeze maar de cups-versie heeft een vervelende bug waarvan ik last heb wanneer ik grotere bestanden probeer af te drukken. Deze eenvoudige patch zou werken: https://dev.openwrt.org/ticket/11945

Dit heb ik geprobeerd:
apt-get source cups
apt-get build-dep cups
cd cups-1.4.4
backends/usb-libusb.c gepatched
dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -b

Bij de unit tests loopt het fout:
cupsd: Unable to read configuration file '/tmp/cups-root/cupsd.conf' - exiting!
Waiting for scheduler to become ready...

Bestand /tmp/cups-root/cupsd.conf bestaat en is leesbaar. Iemand een oplossing hiervoor?

Is het overigens mogelijk om onder Ubuntu 13.04 x86 64bit eenvoudig pakketten te maken die 100% compatibel zijn met Debian Squeeze/armel?

Alvast bedankt!

--
Mvg, Sander Devrieze.