Re: .ica website via vpn-verbinding met UvT

On 30-08-13 16:17, Frank Voncken wrote:
> Ik probeerde vanuit Wheezy met Iceweasel via een vpn-verbinding met
> Universiteit van Tilburg een link met .ica suffix te openen. Dat lukte
> niet. Heeft iemand ervaring met Citrix via een vpn-verbinding?

Nee, maar wel via een "gewone" verbinding.

> libmotif4 installeren en de 64bits-versie van Citrix-receiver voor
> Linux downloaden en uitpakken?

Voor je open source geruststelling: motif is tegenwoordig echt (Debian)
vrij.

> Zie verder
> https://help.ubuntu.com/community/CitrixICAClientHowTo .Voor ik zoiets
> aan ga beginnen, wil ik eerst even nagaan of er hier iemand een ervaring
> mee heeft. Overigens heb ik voor de vpn-verbinding met de universiteit
> geen aparte CA-certificaat hoeven installeren, het werkt feilloos bij
> andere (niet-ica) links.

Ik weet niet meer precies wat ik heb gedaan, maar die howto heb ik
geloof ik wel gebruikt. Het was niet heel ingewikkeld (al was het
natuurlijk niet zo eenvoudig als gewoon een ander pakket installeren) en
werkte bij mij voor zover ik kan herinneren meteen.