Missende inhoud van Gnome help

Hallo,

Ik heb iemand een laptop verkocht met Debian stable, en hij klaagt dat
er wat mis is met de Gnome Help (dat programma heet "yelp").
Er mist namelijk allerlei inhoud. Uiteraard wil ik graag helpen het
probleem op te lossen.

Als hij yelp opstart en dan bijvoorbeeld klikt op de link "Useful
keyboeard shortcuts", dan ziet hij een pagina met alleen titels, er
staat bijvoorbeeld wel "Useful keyboard shortcuts", maar niet de
intro-tekst en de shortcuts.

Je zou haast denken dat er een font mist, waardoor hij het niet kan
weergeven.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.