Re: Video's debconf13

Op 2013-08-20 om 21:44 schreef Paul van der Vlis:

> Nu je het zegt: een paar dagen geleden heb ik naar een openingspraatje
> gekeken, dat deed het toen wel in Iceweasel als ik me niet vergis.

Op http://lists.debconf.org/lurker/thread/20130820.083120.27356911.en.html
ook een thread over debconf13 video's. Daar worden wel video formaten genoemd.
Verderop in de thread staan signalen over "work in progress" en ook
een klacht die nog in onderzoek is.

Als het mee zit, dan gaat _deze thread_ verder met vermelding met
versie nummbers van webbrowsers en plugins.

die een deel van debconf13 live zag