Re: nvidia nforce 680i sli motherboard drivers debian

Hallo Patrick,

On 24-07-13 12:46, Patrick Donckers wrote:
> Frans,
>
> De versie is 6.0.5.

Dat is wel de oude versie, gebruik beter Debian 7.1 tenzij je goede
redenen hebt die oude versie te gebruiken.

> Ondertussen heb ik het nog eens geprobeerd maar met een
> schijf van 200 GB i.p.v. een van 500GB. Blijkbaar lukt het nu wel.
> Waarschijnlijk zijn de schijven te groot om herkend te worden, kan dat
> verholpen worden?

Een schijf van 500 GB is niet te groot om herkent te worden en zou geen
enkel probleem moeten zijn, ook niet bij Debian 6.x.

Misschien is de disk niet in orde. Kijk eens in het bios of hij daar
herkent wordt.

Soms zijn disks te snel voor de sata150 adapter. Is het een nogal oud
moederbord?  Veel disks hebben een switch of software om hem trager te
maken.

Heeft er Windows 8 op de disk gestaan?