Re: fail2ban regex voor Dovecot

On 13/07/13 07:47, Geert Stappers wrote:

> [1]
>
> [...]
>
> Voetnoten
> [1] Constructief

Nee hoor, 'jij doet het altijd fout' is niet constructief.

Ik zie geen reden waarom de initiële vraag altijd perfect gesteld moet worden.
Dan zou deze list nog minder verkeer hebben dan hij nu al heeft. Kort, zakelijk,
toelichten wat er mist lijkt me nog altijd de simpelste respons bij afwezigheid
van perfectie.

Matijs