Re: debian dovecot en self compiled

On 11-07-13 16:07, mourik jan heupink wrote:
> Dag allemaal,

> Even de eindconclusie: het werkt allemaal. En dat verhaal van:
> LD_LIBRARY_PATH=/opt/dovecot-self/lib:$LD_LIBRARY_PATH dovecot
> blijkt niet eens nodig te zijn.

Kan ook; dat betekent waarschijnlijk dat er een rpath in de binary
gecompileerd is.

Als je eventueel extra zaken tegen die libraries wilt compileren ofzo,
dan _zou_ het wel kunnen dat het op dat moment wel nodig wordt. Maar dat
zal je dan wel zien ;-)

--
This end should point toward the ground if you want to go to space.

If it starts pointing toward space you are having a bad problem and you
will not go to space today.

  -- http://xkcd.com/1133/