debian dovecot en self compiled

Hallo allemaal,

Ik heb dovecot self compiled op een debian wheezy machine staan. Werkt goed. Wat ik echter graag zou willen is de standaard wheezy dovecot erNAAST zetten, met twee aparte init scripts: dovecot-self en dovecot-debian.

En dat ben ik ook gaan doen, maar loop uiteindelijk tegen het volgende probleem aan:

De 'oudere' originele dovecot-debian klaagt dat zijn libraries te nieuw zijn. (Module is for different version 2.2.ABIv3(2.2.3): /usr/local/lib/dovecot/lib01_acl_plugin.so)

Ook niet onlogisch natuurlijk. :-)

Mijn vraag is: is er een manier om mijn self compiled dovecot op een andere locatie geinstalleerd te krijgen? bv alles onder /usr/local/mysite/dovecot? Of is er een andere manier om dit op te lossen..?

(op http://wiki2.dovecot.org/CompilingSource gaan ze op deze vraag niet in, en google helpt me ook niet veel verder. Maar zoiets moet toch wel mogelijk zijn..?)

Vriendelijke groet,
Mourik Jan