Re: kan printopdracht niet verwijderen

Beste Frank,

Oké. Ik heb alleen geen cancel-knop op mijn Canon printer (jawel, een Canon, die had ik al voordat ik overstap maakte naar Linux, nu zo'n acht jaar geleden). Bij langere documenten is het fijn om een printopdracht meteen af te kunnen breken als ik me vergist heb, bijvoorbeel enkelzijdig afdrukken ipv dubbelzijdig. Dat kan mij hoop papier besparen.

Frank

Het betrof niet een lopende opdracht, maar een opdracht in de printque die kennelijk vast liep, maar niet te verwijderen was.

Oplossing is inmiddels aangedragen.

Groeten,

René.