Re: kan printopdracht niet verwijderen

Interessante alternatief. De opmerking van René over het ontbreken van grafische interface op desktop tijdens een printopdracht is terecht, ook ik zie geen printicoontje o.i.d. Alleen in het begin onderaan de melding dat er met de printopdracht begonnen is, voor enkele seconden. Ik zie verder geen enkele printicoon die op het scherm zou moeten blijven voor zolang de printopdracht duurt zodat ik meteen kan ingrijpen zodra er iets fout gaat met het printen. Ik gebruik Wheezy met Gnome 3.

Frank