Re: kan printopdracht niet verwijderen

probeer eens in een terminalscherm:
lpq (voor het tonen van de printerqueue en de opdrachtnummers)
lprm "nummer" (voor het verwijderen van een specifiek printopdrachtnummer)

Als het niet de default printerqueue betreft, de optie -P
"printerqueue" toevoegen.

Vriendelijke groeten,
Arjen Bax

Op 24 juni 2013 12:57 heeft plaater <plaater@gmail.com> het volgende geschreven: