Re: Webshop

Op 24-6-2013 12:07, Paul van der Vlis schreef:
Hallo,

Is er hier iemand die me een webshop kan adviseren?

In Debian zit er volgens mij maar eentje (Interchange), maar die lijkt
niet erg meer in ontwikkeling. En mist Ideal support.

Hallo Paul,

Als freelance webdeveloper werk ik graag met OpenCart. De documentatie is goed, draait op vrijwel iedere server, is vlot en makkelijker te doorgronden dan bijvoorbeeld Magento. Daarnaast zijn er goede add ons en ook niet onbelangrijk: het project wordt gedragen door een stevige/open community waar je terecht kunt met vragen. Ik heb ze bijna allemaal geprobeerd maar OpenCart en OSCommerce zijn gebleven.

Succes met je zoektocht,

Groet,

Arjen