Re: Dual / Triple boot

Hallo,

Op 17 juni 2013 22:59 heeft Frans van Berckel <fberckel@xs4all.nl> het
volgende geschreven:

> Mijn nichtje, waar ik dit voor doe, wil met documenten op Google drive aan
> de gang. Gaat dat werken? En heb je een suggestie voor een partitie
> indeling?

Voor het editen van documenten op Google Drive heb je alleen een
moderne browser nodig (FF of Chrome voldoet). Opslag is in de cloud,
dus een eigen schijf heb je in principe niet nodig.

Omdat het vaak toch wel handig is om ook wat lokale opslag te hebben,
adviseer ik om voor /home een aparte partitie te maken, zodat die
vanuit de verschillende OS'sen gemount kan worden.

Vriendelijke groeten,
Arjen Bax