Re: Iceweasel 17 in Debian stable?

On 07-06-13 18:18, Steven Post wrote:

> De aankondiging verscheen ook op debian-devel, met enkele
> reacties:
> http://lists.debian.org/debian-devel/2013/05/msg01572.html

Bedankt voor de link!

Alhoewel ik actuele browsers wel een goede zaak vind, vind ik dat men
er toch wel wat gemakkelijk mee om gaat. Ik gebruik bijvoorbeeld op
veel desktops de agenda-extentie van Icedove [1], en het zou me niets
verbazen als dat nu problemen gaat geven in de toekomst. En een agenda
is wel een belangrijke applicatie.

Verder ben ik wat bang dat de boel niet zo goed getest gaat worden als
wat we gewend zijn. Ik zou wel graag een mogelijkheid willen om de
browser eerst te testen, en eventueel nog even tegen te houden.

[1] http://packages.debian.org/wheezy/iceowl-extension