Iceweasel 17 in Debian stable?

Hallo,

Ik verwonder me nogal over het feit dat er plots een Iceweasel 17 in
Debian stable zit. Eerder werden er toch geen packages geupdated in stable??

Het was me al eerder opgevallen dat er nieuwe versies van Chromium in
stable kwamen, maar dacht dat het om een soort test ging.

Kan iemand me hier meer over vertellen of een link geven?
Zijn er meer programma's die zo behandeld worden?
Icedove bijvoorbeeld?

En nee, er is geen Debian 7.0.1 verschenen o.i.d.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.