Re: Python compile error

On 05-06-13 21:06, Roland Clobus wrote:
> Hallo,

> Zie onder. Welk pakket (url) probeer je uit?

Het pakket heet lod2-refine, en ik heb het van de stack.lod2.eu Debian
repository, welke volgens mij echter vooral voor Ubuntu is.

http://openrefine.org/
http://wiki.lod2.eu/display/LOD2DOC/Installation+of+a+local+LOD2+stack
http://stack.lod2.eu/deb/distributions/

> Zijn er wellicht andere versies van Python op de andere
> platformen?

Ubuntu 12.04 zou moeten werken, dat heeft Python 2.7.3.
Dat heeft Debian 7 ook.

> Python gaat de broncode (.py) compileren zodra het voor de eerste
> keer gebruikt wordt.
> http://docs.python.org/release/1.5.1p1/tut/node43.html

Klopt natuurlijk, dan zal het die errors ook wel geven.

> Als ik de haakjes tel, zijn er meer sluit-haakjes dan
> open-haakjes.

Als ik op regel 225 kijk dan zie ik een kloppend aantal haakjes:
sun.misc.Signal.raise(_signals[SIGALRM])
Volgens mij horen de laatste twee haakjes bij de foutmelding.

> Verder is de \n verdacht. Is de broncode met DOS regeleinde?

Volgens mij niet, dan zou mijn editor daar wat van zeggen.
En het zou ook geen probleem moeten zijn voor Python, toch?