Re: Regarding: mounting

On 26-05-13 09:44, Geert Stappers wrote:

> Retorische vraag:
>
> Is er het besef van het effect van onhandig gedrag op de sfeer van
> een mailinglist?

Ik denk het wel.

Maar als ik eerlijk ben vind ik mijn gedrag niet echt onhandig. Ik
durf zelfs te stellen dat ik aan dergelijk gedrag in mailinglijsten
vrienden heb overgehouden. Toch word ik ook wel tot nadenken aangezet,
misschien was het beter geweest hem een private mail te sturen.

Overigens denk ik dat mijn reactie niet de reden is voor het afhaken
van Peter, al schrijft hij dat wel. Gedachten uitspreken staat vrij, toch?

Waarschijnlijk had ik het wel mis bij jou. Ik dacht dat je niet zou
antwoorden na weer een top-posting. Je had in Groningen nog verteld
dat je niet meer reageert als mensen blijven top-posten. En Peter had
gewoon verkeerd begrepen wat top-posten is.