rfkill switch

Hallo,

Ik heb hier een leuke laptop, echter de rfkill switch doet het niet. Dat
is de knop om wifi en bluetooth aan/uit te zetten.

Met het commando "rfkill" gaat alles wel goed.

Iemand een idee hoe dit probleem aan te pakken?

De laptop is een Compal QAT10 die onder vele namen verkocht wordt, hij
heeft een Intel 7 series/C210 chipset.

De wifi-kaart is de Intel Centrino Wireless-N 135 (rev. C4), hij
gebruikt de iwlwifi driver. Uiteraard heb ik de non-free firmware
geinstalleerd.

http://wiki.debian.org/iwlwifi
http://wireless.kernel.org/en/users/Drivers/iwlwifi