Re: awk versies

On 13-05-13 20:51, Geert Stappers wrote:
> Een ML-archive wil ik in discussie volgorde kunen lezen.

Ik lees de meeste e-mail in een e-mailprogramma (goh wat raar). Verder
heb ik de gekke gewoonte om per thread te lezen met de meest recente
thread eerst. Het breken van een thread is dan verwarrend omdat ik het
antwoord lees voor de vraag gesteld is.

> En wat ik lees kies uit op Subject.

Ik ben voor het wijzigen van Subject. Ieder fatsoenlijk e-mailprogramma
moet ook hernoemde e-mails aan een thread kunnen hangen op basis van de
"References" header.