Re: Re: awk versies

Op 2013-05-13 om 15:12 schreef Diederik de Haas:

> +1
> Het continue hernoemen van het onderwerp hoeft van mij niet zo nodig, maar als
> daardoor de thread gebroken wordt, wordt het wel vervelend.

Eerder heb ik moedwillig de 'In-Reply-To:' header weggehaald.
Mijn inziens was de thread breken de minste slechte optie.

De andere slechte (slechtere??) opties:

* Vertellen dat er niet op de goede manier ge-emaild wordt.
* Negeren van de ietwat onbeholpen posting (Negeren van de
  te luie "Reply-To-All" ). Niets terugschrijven.
* Diverse "update subject only" zoals in de thread die ooit
  begon met "chown question + SUN"

Ik maak veel gebruik van mailinglist archieven.
Vooral omdat search engines mij er naar verwijzen.

Een ML-archive wil ik in discussie volgorde kunen lezen.
En wat ik lees kies uit op Subject.

Stappers
--
Educate Eternal September