Re: desktop werkt voortreffelijk!

Hallo Geert,
nogmaals bedankt. Je hebt gelijk met al die versnippering.
Dus,
- ik denk nu dat ik zonder  DVD's kan
-  en dat ik  wel ga downloaden via internet
- de desktop is heel rijk, duurt wel even voor ik overzicht heb
- ook de basis (de bin's) bevatten veel materiaal

Ik heb eerst vragen over het verkrijgen van info:
-  mawk is van voor de milleniumwisseling: hoe kan ik zien welke betere mogelijkheden er zijn?
-   kan ik aptitude  al gebruiken ?( Ik ben aan het begin van: http://wiki.debian.org/Aptitude
    (zelfde vraag: is er een volgorde in gebruik van aptitude)

met vriendelijke groeten,
Peter van Summeren

Op 12 mei 2013 22:21 schreef Geert Stappers <stappers@stappers.nl> het volgende:
Op 2013-05-12 om 22:00 schreef Peter van Summeren:
> Hallo Paul,
> ik schrijf je deze mail vanaf de SUN.
> De desktop werkt voortreffelijk!
> Fantastisch: 1167 pakketten in een ruk geinstalleerd.
> Bedankt.

Dat bericht had nog voortreffelijkere kunnen zijn:
* Als men in de discussievolgorde kon lezen (antwoord onder de tekst)
* Als de onderwerpregel beter met de inhoud overeenkwam
* Als oude (achterhaalde) tekst weggelaten was (mobiel internet kost per byte)