Re: Wheezy op SUN hardware, tot zo ver

Op 2013-05-11 om 18:58 schreef Paul van der Vlis:
> [...]
} }
} }
} } Voetnoten:
} } [1] Command Line Interface
} } [2] GUI
} } [3] De excotische dingen van deze installatie ook

> Hij boot dus nu correct?

Jawel.
Er zijn twee dingen anders gedaan. Het zou zo maar kunnen dat de vrijdag
(op Wheezy Release Party Groningen) genoemde verdachte niet de schuldige
is. Pas nadat ik tijd gehad/genomen/gestolen heb voor een test of het
de andere wijziging was, meer over dit vreemde voorval.

> Wat is je probleem met de desktop?

Daar is geen probleem mee.
Die is/was niet ge-installeerd (in 'tasksel' is het "vinkje" bij 'Desktop'
weggehaald (ge-de-activeerd)). Het moet gewoon nog gebeuren. De reden
om later "desktop" te installeren is een mix van
* eerst een basaal systeem  (zijn disken beschrijfbaar?, doet netwerk het?)
* kleine overzichtelijke stappen
* extra voorbereidingstijd nodig
* langere doorlooptijd (terwijl de Wheezy Release Party hoofdpunt op agenda is)
* mogelijkheid tot betrokkenheid cre-eren bij uiteindelijke gebruiker (eigenlijk
  een fantastische mogelijkheid om te laten ervaren wat "apt" kan )
* het kan later
geweest.

En aan dat rijtje mag
 "je loopt pas veel later tegen reboot problemen aan"
toegevoegd worden.

die zijn best gaat doen om deze thread te laten afsterven
( vervolg komt in nieuwe threads )
--
> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.