Re: Wheezy Release Party in Gronningen vrijdag 2013-05-10

On 07-05-13 23:18, Geert Stappers wrote:

> Laten we voor Lokaal Ambrosius gaan.
> Die is eerder open en men kan er een hapje eten.
>
> Groeten
> Geert Stappers
> Die pas morgen tijd heeft om naar de wiki te kijken
> (maar wel tijd heeft voor deze cross post te plaatsen)

Is dit nu afgesproken? Graag nog wat meer reacties, of iemand die het
lef heeft de wiki te veranderen en de locatie daarmee vast te zetten.

(zelf heb ik belangen in Ambrosius, daarom ben ik misschien niet
helemaal objectief, of kan me dat verweten worden)

Ook zou ik het leuk vinden om te horen welke mensen er zoal komen,
vooral van mensen die van ver komen. En hebben er misschien nog mensen
ruimte in een auto zodat anderen mee kunnen rijden?

http://wiki.debian.org/ReleasePartyWheezy/Netherlands/Groningen