Re: Wheezy Release Party in Gronningen vrijdag 2013-05-10

Oeps.
En dit is een herstelactie na een posting op deze mailinglist,
de bedoeling was en is de ML debian-events-nl@lists.debian.org

Op 2013-05-07 om 06:20 schreef Geert Stappers:

> A.u.b. op de Debian wiki zetten.
> Het begin van deze thread heeft een richtlijn voor welke pagina.

In debian-events-nl@lists.debian.org
en daar a.u.b. verdere gedachtenwisseling[1] over het event.

> Stappers
> aan het haasten om zijn trein te halen

Dit zijn van die momenten dat ik blij ben, dat ik een
pre-paid GSM/Internet abonnement voor mijn Debian laptop heb.

> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.