Re: Wanneer en waar komen de Debian users bij elkaar?

Hallo Paul,
ik ben niet zo handig in het doorclicken naar allerlei lists. Daarom maar hier:
ik heb bij hotel Friesland http://www.hotelfriesland.nl/index.html voor twee nachten voor 1 persoon een twee
persoonskamer gereserveerd. Ik denk dat er weinig bezwaar van het hotel zal zijn als ik die kamer deel.
Kosten 50 euro per nacht. Ik wil nl. pas op zondag terug gaan.
Als er iemand is die vrijdagnacht wil delen, ook in de kosten, dan hoor ik dat graag  en zo snel mogelijk.
Morgenvroeg moet ik het weten.
met vriendelijke groeten,
Peter

Op 6 mei 2013 20:57 schreef Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> het volgende:
On 06-05-13 19:55, Peter van Summeren wrote:
> Hallo Paul (en de rest...),
> ik heb wel belangstelling om a.s. Vrijdag in Groningen een aantal mensen
> van de Debian gebruikersgroep te ontmoeten.

Als het goed is komen er niet alleen gebruikers, maar ook 'makers'.

> Ik kom met mijn auto(tje), dus ik wil dan ook in Groningen slapen. Heel
> lang geleden heb ik gebivakkeerd in hotel Friesland te Groningen.

Wellicht valt er ook een overnachting te regelen bij iemand privé,
bijvoorbeeld bij mij. Maar dan geen eigen douche op de kamer ;-)

Morgen komen de Perl mensen bij elkaar, waaronder ook een aantal Debian
gebruikers. Ik zal daar ook vragen.

> Was niet duur en prima. Wil ik nogmaals doen.
> Maar dan wil ik wel weten dat het door gaat.

Hou wellicht deze pagina in de gaten:
http://lists.debian.org/debian-events-nl/2013/05/threads.html
Maar ook in debian-user-dutch komt er vast nog meer.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.