Re: Wheezy op SUN hardware

Ja, ik breng een sjieke SUN mee en 'n schermpje. Ik wil er Debian op hebben. Nu is er Solaris 10.x aanwezig.
Ik had hem voor mijn zaak, maar nu ben ik met pensioen. En als business moet je nogal wat duur onderhoud
plegen. Dat doe ik niet meer.
met vriendelijke groeten,
Peter

Op 6 mei 2013 20:29 schreef Geert Stappers <stappers@stappers.nl> het volgende:
Op 2013-05-05 om 18:48 schreef Peter van Summeren:

> Daarnaast heb ik nog 'n SUN server waarop nu nog Solaris zit, maar OS
> wil ik vervangen door Debian.

Wat voor een SUN is het?

Is dat dat sjieke workstation waar je op T-DOSE over vertelde?

> Eigenlijk zou ik dat het liefste doen op een bijeenkomst van de debian
> user groep hier in dit land.

Ik zie het nog van komen dat aanstaand weekend er tijd over is.

ie wat kort af en vindt het niet erg dat _dit_ "off list" verder gaat.
--
> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.