Wanneer en waar komen de Debian users bij elkaar?

Titel gewijzigd

On 06-05-13 15:24, Peter van Summeren wrote:
> De root vraag is opgelost. Bedankt voor de link.
> Mijn tweede vraag: wanneer en waar komen de Debian users bij elkaar?

Hallo Peter,

Er is geen vaste bijeenkomst. Er gebeurd weleens wat spontaans, en dat
wordt meestal gecoordineerd vanuit deze mailinglist:
debian-events-nl@lists.debian.org

Daar zag ik toevallig vandaag dit bericht voorbij komen:
---------
Date: Mon, 06 May 2013 09:05:28 +0200
From: Rutger van Sleen <djslash@djslash.org>

Hoi allen,

Geert Stappers schreef op 01-05-2013 21:40:
> Hoi,
>
> Debian is dan wel vooral software.
> Het is meer dan alleen vrije software.
> Niet alleen programmeren en distribueren, ook alles wat er om heen
> zit.
>
> De Wheezy Release party is een mogelijkheid om daar invulling aan te
> geven.
>
> Er mogen gerust meerdere voorstellen komen.
> Keuze hebben is goed.

*knip*

Ik heb een voorstel:

Vrijdagavond (10 mei) om 20:00 uur in jazzcafé de Spieghel* te
Groningen. Toegang is gratis en de bovenverdieping is geschikt om
met een groep bij elkaar te komen.

Tot dan!

Groet, Rutger

* http://www.jazzcafedespieghel.nl/