Re: Twee IMAP servers tegelijk

Op 2013-05-02 om 21:21 schreef Paul van der Vlis:

> Ja, daar vecht ik ook altijd mee.

Mijn e-mail programma heeft 3 (DRIE!) antwoord knopen   8^)
     * reply
     * reply-to-all
     * reply-to-list

Terug naar onderwerp  ( back to topic )

> Nee, ik krijg dan deze foutmelding als ik dovecot-imapd probeer te
> installeren:
> De volgende pakketten hebben niet-voldane vereisten:
>  cyrus-imapd-2.4 : Conflicteert met: imap-server
> E: Fout, pkgProblemResolver::Resolve maakte scheidingen aan, dit kan
> veroorzaakt worden door vastgehouden pakketten.

In  /var/cache/apt/archives/ ligt de  .deb, installeer die met hand.

Mijn inschatting is dat

  dpkg -x  /var/cache/apt/archives/de_andere_imap_server /

doet wat je _normaal niet wilt_

> Ik heb juist het omgekeerde nodig van wat ze aanbieden daar.

Euh, om wat het advies te doen. Zou er een

    http://wiki4.cyrus.org/migratie/Dovecot

zijn ?????

> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.