Re: Waarom loopt iceweasel zo ver achter bij firefox?

On Wed, April 10, 2013 08:20, Arjen Bax wrote:
> Op 10 april 2013 07:13 heeft Matijs van Zuijlen <matijs@...> het
> volgende geschreven:
>
> In verband met security-updates is het natuurlijk van belang om een zo
> recent mogelijke versie van je browser geïnstalleerd te hebben.
> Browserlekken zijn de belangrijkste doelwitten van
> malwareverspreiders. Ik gebruik dan ook niet iceweasel, maar firefox
> uit het deb-package van http://www.mozilla.org/en-US/firefox/all/ en
> heb de automatische updatefunctie aan staan.

Dat gezegd zijnde, versie 10 is een ESR, extended support release, dus
komen er toch nog security fixes. Latere versies zijn geen ESR en dus
minder geschikt voor een distro als Debian waar de software lange tijd
moet meegaan, de volgende ESR is versie 17, de release was in november
2012 en dus veel te laat om nog in Wheezy te worden opgenomen.

3.5 (in Squeeze) was de laatste volgens het oude release schema van
Mozilla als ik met niet vergis.

Regards,
Steven

--
E-mail as text/plain is preferred.
A PGP signature is not available from this computer.