Re: Waarom loopt iceweasel zo ver achter bij firefox?

Op 10 april 2013 07:13 heeft Matijs van Zuijlen <matijs@...> het
volgende geschreven:
> Door de freeze zit unstable nog op 10, maar die is dus niet zo heel oud: 9 is
> voor het eerst gepackeged op 22 dec 2011, en 10 op 1 feb 2012.

In verband met security-updates is het natuurlijk van belang om een zo
recent mogelijke versie van je browser geïnstalleerd te hebben.
Browserlekken zijn de belangrijkste doelwitten van
malwareverspreiders. Ik gebruik dan ook niet iceweasel, maar firefox
uit het deb-package van http://www.mozilla.org/en-US/firefox/all/ en
heb de automatische updatefunctie aan staan.

Vriendelijke groeten,
Arjen Bax